Sider du måske kan bruge

Djurslands Turistforening
Torvet 1
8500 Grenaa
Tlf: 0045 8758 1200
grenaa@visitdjursland.com

Erhvervsnetværk
Business Djursland driver en række erhvervsnetværk, som alle mødes fire gange om året.

Ebeltoft Rotary Klubs medlemmer besluttede i 2002-2003 at tage initiativ til at skabe en række aktiviteter til fordel for byen og dens turister. Bla. Ebelfestivalen

Lyst til en skøn storbyweekend i en af Europas smukkeste hovedstæder? Så læs med her. "Se verden fra Aarhus airport" Men også Nationalparken fra oven.

Memory Lane Rockmuseum
er beliggende på Fuglsøcentret i naturskønne Nationalpark Mols Bjerge

Direkte borgerservice til dig!

Ebeltoft by
Ebeltoft Handelsstandsforening
Adelgade 1, 8400 Ebeltoft
Tlf: 86344633
Email: mail@ebeltoftby.dk

Museumsforeningen for Ebeltoft og Mols er foreningens navn, lægger vægt på at formidlende kultur, ved historiske udflugter og foredragsvirksomhed.

Det er foreningens formål at arbejde
for den bedst mulige præsentation af
erhvervslivet i Sydøstlige Djursland på Internettet.

Øer Maritime Ferieby ligger ved Ebeltoft i Nationalpark Mols Bjerge og omfatter hele 111 hektar land med mere end 300 huse, svømmehal, multihal til mange sportsgrene

Dronning Margrethe klippede snoren 29. august 2009 til Nationalpark Mols Bjerge foran 3.000 mennesker.

Distriktsrådet skal have ” fingeren på pulsen” i Ebeltoft lokalområde og være aktiv i den offentlige debat om lokale problemstillinger og udviklingsmuligheder.

Paraplyorganisationen Mols i Udvikling (MiU) har gennem de sidste fire år været en væsentlig udviklingsfaktor på Mols og Helgenæs