Ebeltoft Gårdbryggeri

På en af årets mest populære cykelture besøger vi Ebeltoft Gårdbryggeri i Hyllested. Her kan du smage gourmet øl og eller vand, med lidt snacks til. Mange andre væsker bliver frembragt her, blandt andet en fortryllende cider. - Alt selvfølgelig hjemmelavet. Gården ligger i Nationalpark Mols Bjerge, smukt placeret med udsigt til Jernhatten og Kattegat.

Mødested: S:A. Jensensvej 3. 8400 Ebeltoft (ved is huset).

Cykelturene koster 40,00 kr. pr. voksen, eller medlemskab af Turistforeningen for Ebeltoft og Mols.

13. juli 21 Besøg på Ebeltoft Gårdbryggeri. Foto: Stjasser

Auf einer der beliebtesten Fahrradtouren besuchen wir Ebeltoft Landbraueri in Hyllested. Hier können
Sie Gourmet-Bier und/oder -Wasser mit ein Bisschen Snacks probieren. Viele andere Flüssigkeiten werden
hier produziert, unter anderem ein zauberhafter Apfelwein . – Alles selbstverständlich hausgemacht. Der Hof liegt im Nationalpark Mols Berge mit Blick auf Jernhatten (der eiserne Hut) und Kattegat.

Treffpunkt: S. A. Jensensvej 3, 8400 Ebeltoft (bei der Eisdiele).

Preis pro erwachsenen Teilnehmer 40,00 Kr.

Og så skal der smages. Foto: Stjasser

On one of the most popular bike rides of the year we are going to visit Ebeltoft Farm Brewery in Hyllested.
Here you can taste gourmet beer or waterbwith some snacks. Many other liquids are made here among others an enchanting cider. – Everything of course homemade. The farm is located in the Nationalpark of
Mols Mountains, beautifully located with views to Jernhatten (iron hat) and the Kattegat.

Meeting point: S. A. Jensensvej 3, 8400 Ebeltoft (at the ice cream shop).

The bike ride costs 40,00 kr. per adult person.

Og smages. Foto: Stjasser

Og endnu engang. Foto: Stjasser