Djurslands Bank.

Djurslands Bank er et ungt dansk Fondsbørs-noteret pengeinstitut grundlagt ved fusion af tre mindre lokale banker i 1965 og med hovedsæde i Grenaa. Der er 15 filialer fordelt på Djursland, Århus og Randers. Derudover har de etableret en meget populær og proaktiv UngBank afdeling, der udelukkende henvender sig til det unge segment. Banken ønsker at give dem den allerbedste start på voksenlivet med en sober og fornuftig bankrådgivning, der bringer dem sikkert gennem labyrinten af livets fristende tilbud.

Ebeltoft filialen ligger i den smukke gamle hvide biografbygning på hjørnet af Jernbanegade og Nordre Strandvej. Ånden i huset fra tiden som lokal biograf har Djurslands Bank formået at føre videre – man går forventningsfuld ind i bygningen, får en god oplevelse og går glad og tilfreds ud igen. Sådan er det, og sådan skal det bare være.

Djurslands Bank har lokalt et meget professionelt, udadvendt og opsøgende personale, der levende følger med og deltager i udviklingen i Ebeltoft. Turistforeningen har ved mange lejligheder nydt godt af bankens generøse sponsorater til vores arrangementer.

Så hvis du søger en seriøs lokal bank med nærvær og personlig betjening, er Djurslands Bank helt sikkert svaret på dine bankdrømme.

Sparekassen Kronjylland.

Sparekassen Kronjylland er et regionalt pengeinstitut med hovedsæde i Randers. Den blev grundlagt i 1829 under navnet Sparekassen for Randers By og Omegn. I 1988 blev navnet ændret til Sparekassen Kronjylland.

Sparekassen er med sine mere end 37.000 garanter en af landets største garantsparekasser og er blandt Danmarks ti største pengeinstitutter. Der findes ikke mindre end 50 afdelinger fordelt over hele landet.

Ebeltoft afdelingen ligger smukt placeret ved Strandvejen med udsigt til Fregatten Jylland, som er klar til at forsvare sparekassen mod ethvert angreb fra søsiden.

Selvom navnet ”Kronjylland” godt kan signalere royale undertoner, er sparekassen dog helt nede i øjenhøjde med sine kunder (både private og erhvervs) og er parat til at give enhver den allerbedste individuelle oplevelse. Sparekassens ufravigelige motto har altid været: ”Digital betjening er godt, men personlig service er bedre”. Og det lever de i sandhed op til her i Ebeltoft.

Sparekassen Kronjylland er også kendt for sine meget generøse sponsorater til kulturinstitutioner og sportsklubber i lokalområderne – bl.a. Værket og Randers FC.

Advokat Brandt Madsen

Brandt-Madsen Advokatfirma er en dynamisk rådgiver i juridiske anliggender af enhver art. Deres målsætning er at behandle både små som store sager så samvittighedsfuldt som overhovedet muligt, og deres service er lige personlig og seriøs, hvad enten det er virksomheder eller private, der har behov for juridisk assistance.

Opgaverne spænder fra rådgivning ved etablering, køb eller salg af virksomhed over kontraktsret, selskabsret og ejendomshandel til retssager, insolvensret, herunder gældssanering og inkasso.
Foruden hovedkontoret i Ebeltoft er Brandt-Madsen Advokatfirma repræsenteret med kontorer i Randers og Skagen.

Firmaets høje faglige standard understreges af prædikatet ”Møderet for Højesteret”, hvilket bl.a. betyder, at de kan følge deres klienter hele vejen gennem retssystemet.

Får du behov for juridisk assistance med højt profileret elegance, så kontakt Brandt-Madsen – de har topklassen”.

Danske Bank

Danske Bank er et, måske mere end 50-årigt gammelt medlem af Turistforeningen for Ebeltoft og Mols.  Banken har dermed været en væsentlig del af Ebeltoft historie, og selvom der er rokeret rundt i infrastrukturen ønsker Danske Bank forsat dette medlemskab og er dermed det erhversmedlem med den største anciennitet i Turistforeningen. Danske Bank ønsker forsat at bevare sin tilknytning til Ebeltoft ved at oprette et mødecenter hvor rådgivning af kunderne er i centrum.

Danske bank kan kontaktes på: Find os (danskebank.dk)