Ebeltoft Autocenter Aps.

Ebeltoft Autocenter Aps er et kvalitetsbevidst autoværksted med et højt serviceniveau. De tilbyder professionelle ydelser til din bil med bl.a. serviceeftersyn, reparation, klimaservice, dæk, reparation af forsikringsskade, udskiftning af ruder og reparation af stenslag. De arbejder i eget autoværksted i Ebeltoft og er en del af Bosch Car Service kæden, som i år fejrer 100 års jubilæum. Fejringen vil løbende gennem 2021 kunne følges på værkstedets Fb-site med attraktive tilbud til din bil og din pengepung.

Hos Ebeltoft Autocenter Aps hænger priser og kvalitet uløseligt sammen. Skuffede kunder eksisterer ikke i deres verden.

Havde Ebeltoft Servicecenter Aps været servicemekaniker for Kevin Magnussens Formel 1, havde han i dag været Verdensmester – ”Å det ikk´ engang løwn”, som den legendariske Poul Erik Krogen ville have udtrykt det.

Holmris El-installation

Holmriis El-installation A/S Holmriis El-installation A/S i Ebeltoft på Djursland har siden etableringen i 1926 udviklet sig til én af regionens førende dynamiske el-installationsvirksomheder. Firmaet beskæftiger i dag 20 medarbejdere med specialer inden for både el, energi og sikring.

Uanset opgavernes størrelse, som spænder fra montering af et enkelt elstik, over opstilling af energibesparende klima- og varmeinstallationsanlæg til større nybygningsprojekter, kan du kontakte Holmriis alle døgnets 24 timer på telefon 86341444 eller info@holmriis.dk Deres geografiske serviceområder er hele Djursland samt i og omkring Århus, Skanderborg og Horsens.

Holmriis er altid i ”stødet” til at give dig et ekstra ”stik”.

Derfor kan Turistforeningen anbefale Holmriis El-installation A/S som ”Ugens Erhvervsmedlem” i kategorien ”Håndværksvirksomheder”.

Du kan finde Holmriis El-installation A/S på følgende adresse;
Østerallé 23, 8400 Ebeltoft
 👍😀

Tømrermester Sejersen.

Tømrermester Sejersen udfører en bred vifte af tømrer- og snedkeropgaver for både private og erhvervslivet. Så hvis dine døre og vinduer er nedslidte og trænger til at blive skiftet ud, eller du skal have nyt køkken, tagetagen skal bygges om, carporten udvides, stuegulvet lægges om eller ”bare” en tiltrængt renovering af dit hjem, så kontakt Erik Sejersen for et godt tilbud. Ingen opgaver er for små og ingen for store. Når et projekt er afleveret fra Sejersens hånd, er det altid gennemført og ulasteligt, fordi stor faglighed og ærligt håndværk er en æressag.

Tømrer- og snedkerarbejde er et meget gammelt, ædelt og guddommeligt håndværk. Selvom Sejersen altid leverer sublimt arbejde, kan han os bekendt dog ikke som en kendt tømrersvend fra Nazaret gå på vandet – men det tangerer.

Man er aldrig i tvivl, når Sejersen har været ”på spil” – han efterlader altid dejlige duftende spor af frisk organisk træ.

Super Dæk Service i Ebeltoft

Super Dæk Service i Ebeltoft er både autoværksted og dækcenter for personbiler og varevogne. Vi tilbyder grundig og kompetent service, herunder eftersyn, bremsetjek, sporing og justering af styretøj mm.

Vores mekanikere i Ebeltoft står klar til at vejlede og rådgive, hvis du er i tvivl om hvilken type dæk der passer til din bil og din kørestil. Der er f.eks. stor forskel på hvilke dæk du skal vælge, alt afhængigt om du kører lange ture ofte, eller kortere strækninger i ny og næ.

Foruden værkstedsydelser har vi Danmarks største udvalg af dæk, og vores dygtige medarbejdere er altid klar til at give dig personlig rådgivning, hvis du har tvivl eller spørgsmål angående valg af dæk, mønster osv.

Du finder os på adressen Martin Hansens vej 36 i Ebeltoft. Vi har åbent mandag til torsdag mellem kl. 7.30 og 16.30 samt om fredagen mellem kl. 7.30 og 16.00

LP Cykler og Maskiner I/S - Ebeltoft

Lp Cykler og Maskiner I/S er en kendt og velanset Cykelforretning, med udsalg og Reparation af cykler og maskiner.

Her kan du også leje en cykel og opleve den smukke natur i Ebeltoft og på Mols. Vi har udlejning af damecykler, herrecykler, børnecykler og vi reparere selvfølgelig og din cykel. Vi har mange års erfaring i branchen.

Du finder os ved på Nørrealle 5, 8400 Ebeltoft

mail:lpcyklerogmaskiner@mail.dk tlf. 86 34 47 77

Hos Djurslands Flytteforretning ApS er vi meget kvalitetsbevidste, og går op i at du får den bedste service.

Om du har brug for hjælp til at flytte lejlighed, flytte til nyt kontor eller brug for opbevaringsplads imens du venter på dine nye nøgler, er vi flyttefirmaet for dig.

Vi lever altid op til vores høje standarder, ved hver eneste opgave. Vi vil udføre din flytning sikkert, professionelt og såfremt kunden ønsker det, til en fornuftig fast pris.

Vi tilbyder også flytning for erhverv og står altid klar til at give dig og din virksomhed en hjælpende hånd. Hvis du står og skal have klaret større eller mindre transportopgaver i din virksomhed er vi de rette for dig, fordi vi ved at erhvervsgenstande kræver forsigtighed og stor respekt, og vi klarer derfor transportopgaven både påpasseligt og effektivt for dig.